Barion Pixel

Rendelés és Kiszállítás

Gyakran Ismételt Kérdések – GYIK

Fizetési lehetőségek

1. A tortarendelő webshopban csak bankkártyával lehet fizetni?

Igen. Kizárólag Barionos bankkártya fizetési lehetőséggel. Ha még nem ismered a Barion-t, kattints ide.

2. Fizethetek átutalással? Miért nem?

Nem. Erre nincs mód. Ahhoz, hogy gördülékenyen tudjon működni az online tortarendelés, automata számlázás, ehhez a kizárólagos bankkártyával történő fizetés nyújt megfelelő hátteret.

3. Mi van akkor, ha csak készpénzben tudok/szeretnék fizetni?

Ebben az esetben, kérjük fáradjon be a cukrászdába és ott a helyszínen adja le a rendelést. Ebben az esetben, ott helyben ki tudja fizetni készpénzzel.

 

Szállítási lehetőségek

 

4. Van házhozszállítási lehetőség?

Igen, van házhozszállítás, amit saját futárunkkal teljesítünk.

5. Bárhová kiszállítják a tortákat?

Nem. Csak az alább megadott településekre, Százhalombatta, Érd M7-ig, Ercsi, Tárnok és Ráckeresztúr. Ha ennél távolabb szeretne tortát szállítatni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül.

6. Mennyi a kiszállítás díja?

A kiszállítás díja egységesen minden település esetében 2.500 Ft. Ebben benne van a biztonságos csomagolás díja is.

Amennyiben az ön települése nem tartozik bele közvetlenül a kiszállítási területünkbe, egyedi ajánlatunkért keressen minket e-mailben.

7. Van lehetőség személyes átvételre?

Igen, természetesen.

  • Személyes átvétel 
    Átvételi hely: Százhalombatta, Damjanich út 16. a Cukrászda nyitvatartási idejében, H – V, 9:00 – 20:00

    Szállítási határidők

     

    8. Ha szeretnék tortát, hány nappal előtte érdemes megrendelni?

    A rendeléskor kötelező megadni a pontos dátumot, mikorra legyen kész  torta (ez legalább 3 nappal előtte lehetséges, ostya rendelésnél 1 hét), abban az esetben, ha nem jól adta meg az időpontot és arra a napra nem tudjuk vállalni, minden esetben felvesszük önnel a kapcsolatot.

    9. Házhoz szállítást kértem, mikorra várjam a futárt?

    Házhoz szállítás esetén, a kiszállítás napján diszpécserünk telefonál, leegyeztetik a pontos időpontot, ennek visszaigazolása esetén indul a futár. Kiszállítás a futár kiszállítás idejében 10:30 – 21:00 között.

    Egyéb

     

    10. Extra igényeim vannak, olyanok, amiket nem látok a tortírendelő webshopban. Mit tegyek?

    Minden olyan esetben, amikor valamilyen különleges díszítést kér, legyen az egy esküvői vagy különleges születésnapi torta, azt mindig személyesen szükséges megbeszélni a cukrászainkkal. Ebben az esetben ne a webshopot használja, hanem fáradjon be cukrászdánkba.

    Ügyfélszolgálat

    A megrendeléssel vagy kiszállítással kapcsolatos bármilyen problémát jelezze az ebatta@e-batta.hu e-mail címen vagy az üzletvezető telefonszámán, +36 20 349 1778.