Rendelés és Kiszállítás
Gyakran Ismételt Kérdések – GYIK
Fizetési lehetőségek
1. A tortarendelő webshopban csak bankkártyával lehet fizetni?
Igen. Kizárólag Barionos bankkártya fizetési lehetőséggel. Ha még nem ismered a Barion-t, kattints ide.
2. Fizethetek átutalással? Miért nem?
Nem. Erre nincs mód. Ahhoz, hogy gördülékenyen tudjon működni az online tortarendelés, automata számlázás, ehhez a kizárólagos bankkártyával történő fizetés nyújt megfelelő hátteret.
3. Mi van akkor, ha csak készpénzben tudok/szeretnék fizetni?
Ebben az esetben, kérjük fáradjon be a cukrászdába és ott a helyszínen adja le a rendelést. Ebben az esetben, ott helyben ki tudja fizetni készpénzzel.
Szállítási lehetőségek
4. Van házhozszállítási lehetőség?
Igen, van házhozszállítás, amit saját futárunkkal teljesítünk.
5. Bárhová kiszállítják a tortákat?
Nem. Csak az alább megadott településekre, Százhalombatta, Érd M7-ig, Ercsi, Tárnok és Ráckeresztúr. Ha ennél távolabb szeretne tortát szállítatni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailen keresztül.
6. Mennyi a kiszállítás díja?
A kiszállítás díja egységesen minden település esetében 2.500 Ft. Ebben benne van a biztonságos csomagolás díja is.
Amennyiben az ön települése nem tartozik bele közvetlenül a kiszállítási területünkbe, egyedi ajánlatunkért keressen minket e-mailben.
7. Van lehetőség személyes átvételre?
Igen, természetesen.
- Személyes átvétel
Átvételi hely: Százhalombatta, Damjanich út 16. a Cukrászda nyitvatartási idejében, H – V, 9:00 – 20:00
Szállítási határidők
8. Ha szeretnék tortát, hány nappal előtte érdemes megrendelni?
A rendeléskor kötelező megadni a pontos dátumot, mikorra legyen kész torta (ez legalább 3 nappal előtte lehetséges, ostya rendelésnél 1 hét), abban az esetben, ha nem jól adta meg az időpontot és arra a napra nem tudjuk vállalni, minden esetben felvesszük önnel a kapcsolatot.
9. Házhoz szállítást kértem, mikorra várjam a futárt?
Házhoz szállítás esetén, a kiszállítás napján diszpécserünk telefonál, leegyeztetik a pontos időpontot, ennek visszaigazolása esetén indul a futár. Kiszállítás a futár kiszállítás idejében 10:30 – 21:00 között.
Egyéb
10. Extra igényeim vannak, olyanok, amiket nem látok a tortírendelő webshopban. Mit tegyek?
Minden olyan esetben, amikor valamilyen különleges díszítést kér, legyen az egy esküvői vagy különleges születésnapi torta, azt mindig személyesen szükséges megbeszélni a cukrászainkkal. Ebben az esetben ne a webshopot használja, hanem fáradjon be cukrászdánkba.
Ügyfélszolgálat
A megrendeléssel vagy kiszállítással kapcsolatos bármilyen problémát jelezze az ebatta@e-batta.hu e-mail címen vagy az üzletvezető telefonszámán, +36 20 349 1778.